Virginia Shea 10 käsust

 Kindlasti on väga palju inimesi eksinud Shea 8.nda reegli vastu milleks on teiste inimeste privaatsuse austamine. 
Kindlasti enamik ei riku austust nimelt ja pahatahtlik, kuid juba avatud meiliboksi lugemine, sisse tulnud meilidega uudistamine on privaatsuse mitte austamine.

Mina isiklikult on teiste inimeste privaatsust päris palju rikkunud, eriti kui olin noor. Tihti jätsid algklassi lapsed koolarvutitesse oma Gmailid, Facebookid ja muud erinevad lehed sisselogituks, millega sain mina kohe nalja tegema hakata. 

Nimelt ühel päeval kui mul hakkas tund, oli parasjagu minu ees avatud Facebooki konto. Lugesin tema saadetud sõnumeid, kus teiseks pooleks oli tõenäoliselt tema klassiõde. Kirjutasin siis sellele tüdrukule sõnumeid, alatooniga, et mul(siis see sisselogitud poisil) on tunded selle tüdruku vastu ja peaksime mingi päev välja minema ja midagi lõbusat tegema.

Muidugi tulid sõnumid selle poisi enda telefoni ning keset tundi jooksis ta meie klassi sisse ja küsis paaniliselt, et kas arvutisse oli jäänud tema Facebook sisselogituks. Mina vastasin muidugi selle peale, et logisin välja, kuid siiski kirjutasin veel tea kontos edasi.

Tagant järgi mõeldes võis selline "nali" väga halvasti ning tulevikus tuleb lihtsalt kiiresti välja logida kõikidest kontodest, mis võisid mõnel ununeda

Comments

Popular posts from this blog

Uus meedia vs "vana"

IT proff vs IT Noob(?) 8.nädal.